czwartek, 13 listopada 2014

Narciarski wypoczynek zimowy - wspomnienie



Zawsze odkąd pamiętam chciałam nauczyć się jeździć na nartach, jednak samej było ciężko i jakoś brakowało czasu. Okazja nadarzyła się całkiem niespodziewanie kilka lat temu, kiedy znajomy potrzebował kompana do wyjazdu w góry. Nie zastanawiając się długo postanowiłam skorzystać z okazji i spędzić trochę czasu w pięknej górskiej scenerii.
na narty z przyjacielem lub z biurem podróży Invitatio

Na miejscu przywitała nas niesamowita pogoda oraz temperatura znacznie odbiegająca od moich oczekiwań. Mimo dość ciepłej aury na okolicznych stokach szusowały setki osób, więc sama postanowiłam skorzystać z możliwości nauki jazdy na nartach. Sprawa okazała się banalnie prosta, gdyż program naszej dwuosobowej wycieczki przewidywał możliwość darmowych lekcji z instruktorem, na które zaczęłam chodzić już drugiego dnia po przyjeździe.
Początki na stoku do przyjemnych nie należały, ale po kilku lekcjach udało mi się opanować podstawowe umiejętności i skorzystać z okazji jazdy na nieco trudniejszych trasach, choć nadal specjalnie przeznaczonych dla osób początkujących.
Urlop upłynął zbyt szybko, jednak pozostawił moc pozytywnych wrażeń oraz masę siniaków, jednak warto było się pomęczyć – od tej pory każdego roku planuję wyjazd w góry i mam nadzieję, że ta narciarska pasja będzie trwać wiecznie. A zatem aktywnie spędzajmy czas zima, w czasie ferii zimowych na przykład. Narty w ferie zimowe to doskonała sprawa.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz